در بندرعباس صورت گرفت 

دیدار رئیس کمیته پیشکسوتان دوومیدانی هرمزگان با رئیس انجمن پیشکسوتان دوومیدانی کشور



رئیس کمیته پیشکسوتان هیات دوومیدانی هرمزگان با رئیس انجمن پیشکسوتان دو و میدانی کشور دیدار کرد.
 
به گزارش صبح ساحل،  منصور پزشک رئیس کمیته پیشکسوتان هیات دوومیدانی استان هرمزگان در هتل هما بندرعباس با حسین غلامی رئیس انجمن پیشکسوتان دو و میدانی کشور دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار منصور پزشک درباره فعالیت های کمیته پیشکسوتان هرمزگان گفت : فعالیت های خوبی داریم و حدود ۶۰ نفر از پیشکسوتان آقا و بانو تمرینات منظمی را دارند.
رئیس کمیته پیشکسوتان هیات دوومیدانی هرمزگان درباره پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۳ تایلند هم گفت :  این مسابقات در سه مرحله به صورت تخصصی در رده بانوان وآقایان با شرایط  به صورت تخصصی در سرعت ها و رله امدادی،  پرتاب ها وپرش ها ، نیمه استقامت و استقامت وپیاده روی برگزار می شود. 
وی بیان داشت: این مسابقات در رده بانوان وآقایان واز سنین ۳۵ الی ۸۰ سال برگزار می شود که مسابقات سرعت ها در ششم مهرماه برای بانوان و هشتم مهرماه برای آقایان  در ماده های ۱۰۰ ، ۲۰۰ ، ۴۰۰ متر و رله سوئیسی به میزبانی شهر تهران برگزار می شود.
رئیس کمیته پیشکسوتان هیات دوومیدانی هرمزگان گفت: 
مسابقات پرش ها وپرتاب ها در  ۱۴ مهرماه برای بانوان و ۱۵ مهرماه برای آقایان در ماده های پرش طول ، پرش ارتفاع در پرش ها و ماده های پرتاب وزنه ،پرتاب دیسک و پرتاب نیزه به میزبانی شهر گرگان برگزار می شود. 
منصور پزشک اظهار داشت : مسابقات نیمه استقامت ،استقامت و پیاده روی در  ۲۱ مهرماه برای بانوان و ۲۲ مهرماه برای آقایان در ماده های ۸۰۰،۱۵۰۰، ۵۰۰۰ متر و پیاده روی ۵۰۰۰ متر به میزبانی شهر رشت برگزار می شود. 
وی گفت: شرکت در مسابقات برای کلیه شرکت کنندگان رایگان می باشد و  نفرات برتر هر رده سنی و ماده مدال وحکم قهرمانی اهدا می‌شود. رئیس کمیته پیشکسوتان هیات دوومیدانی هرمزگان بیان داشت : مسابقات به صورت تیمی بوده و در پایان آخرین مرحله مسابقات  در رشت به تیم های اول تا سوم با احتساب تعداد مرغوبیت مدال کاپ قهرمانی اهدا می شود.‌ وی گفت: مسابقات انتخابی کاپ آسیا می باشد.
همچنین حسین غلامی رئیس انجمن پیشکسوتان دوومیدانی کشور در این دیدار قول همکاری با کمیته پیشکسوتان هرمزگان را داد.
منتشر شده: 1
اسدالله حسینی فر
۳ مهر ۱۴۰۱
ممنون از توجه به دو میدانی پیشکسوتان باعث انگیزه ورزش و شادابی و امید و خودباوری در پیشکسوتان میهن اسلامی ما میگردد به امید برگاری مسابقات گوناگون و مداوم و با کیفیت
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها